Vakantie Zuid Frankrijk

Afgelopen twee weken heb ik doorgebracht in Le Muy Zuid Frankrijk. Wat waren het twee heerlijke weken! In dit artikel neem ik jullie mee naar de afgelopen twee weken.

Op het vliegveld. We vlogen van Eindhoven naar Nice. Mijn suiker was wat aan de hoge kant, omdat ik toch een beetje nerveus was voor het vliegen. Verder had ik er niet veel last van.

Rond half 6 kwamen we aan op de camping. Wat een prachtig uitzicht! Snel pakte ik alles uit en deed ik mijn medicatie in de koelkast. Daarna hebben we heerlijk gegeten en zijn we op tijd naar bed gegaan. Iedereen was moe van de reis.

De volgende dag hebben we de hele dag aan het zwembad gelegen, heerlijk! De eerste keer zwemmen gaf mijn pomp helaas wel een foutmelding aan en moest ik hem meteen vervangen.

Nog een keer het prachtige uitzicht!

Ik weet niet meer precies welke dag we wat gedaan hebben, maar in de eerste week zijn we ook heerlijk wezen waterfietsen. Het was een leuk meer tussen de bergen. Super leuk! Gelukkig hoefde ik niet te trappen haha en had ik dus ook geen hypo's.

Natuurlijk ging mijn mooie combi clutch ook mee op vakantie! Ideaal ding.

Haha toch wel verkleurd! Een afdruk van mijn pomp en een extra pleister, omdat die los liet.

Een dagje naar Frejus en heerlijk aan het strand gelegen! In de zee bleef de pod wel super goed zitten.

Nog een foto van het prachtige uitzicht! Wat kon ik hier van genieten.

Mijn vriend (die kok is) heeft ook nog een avond heerlijk gekookt!

Ook was ik weer veel bezig met tekenen. Super leuk om te doen!

Dagje naar Italië en Monaco. Mijn suiker was wel wat hoger door de pasta carbonara haha. Maar als je in Italië bent moet je  toch pizza of pasta eten haha!

En nog een dagje naar Port Grimeaud. Wat is het daar mooi!

Verder hebben we vooral veel aan het zwembad gelegen en hebben we rustig aangedaan. Ik kan er weer een jaartje tegen aan! :)